تورانتالیا

اژانس گردشگری

تورانتالیا

اژانس گردشگری

هتل ماردان پالاس آنتالیا

هتل ماردان پالاس آنتالیا

هتل 5 ستاره ماردان پالاس آنتالیا گرانترین و لوکس ترین هتل در منطقه اروپا و مدیترانه محسوب میشود و برای ساخت آن بیش از ۱٫۴ میلیارد دلار هزینه شده است. این هتل دارای ۵۶۰ اتاق میباشد و برای ساخت ساحل اختصاصی آن بیش از ۹۰۰۰ تن شن و ماسه مرغوب از کشور مصر به کار گرفته شده است. ۱۰۰۰۰ متر مربع طلا ، ۵۰۰۰۰۰ قطعه کریستال و بیش از ۲۳۰۰۰ متر مربع مرمر ایتالیایی در ساخت این بنا به کار گرفته شده است. همچنین استخر آن جزء بزرگترین استخرهای اروپا و آکواریم آن با بیش از 2400 ماهی جزء بزرگترین های اروپا محسوب میشوند. هر اتاق در هتل ماردان پالاس آنتالیا دارای یک بالکن اختصاصی  با منظره ای زیبا از کوه های توروس ، دریای مدیترانه و یا استخر شنا است . اتاق های هتل دارای دکوراسیون مجلل و بسیار با شکوه و بزرگ و دارای تمام امکانات رفاهی هستند. استخر زیبا و منحصر به فرد هتل در فضای باز دارای یک  آکواریوم  مرکزی و چشمه های مصنوعی بسیار زیباست. همچنین یک صخره جالب در استخر شنا وجود دارد که مهمانان تور آنتالیا می توانند در کنار ماهی ها با لوله تنفسی غواصی و در یک محیط کنترل شده شنا کنند. رستورانهای مختلف این هتل آنتالیا، انواع غذاهای روسی، فرانسوی، تایلندی، ژاپنی و مدیترانه ای مخصوص را سرو میکنند. یک مکان اختصاصی در پشت بام هتل نمایشی پانورامایی ازدریای مدیترانه هنگام سرو غذا به شما ارائه می دهد. سالن ورزشی بسیار پیشرفته هتل به همراه اتاق مدیتیشن با منظره ای رو به استخر درون ساختمان دارد. مرکز درمان های زیبایی تالاسو نیز انواع ماساژهای مخصوص صورت و بدن را ارائه می دهد. از دیگر امکانات این هتل لوکس برای مهمانان تور آنتالیا می توان به ۳ استخر (سرپوشیده و روباز) و بخش ویژه‌ی کودکان، صندلی و سایبان برای حمام ‌آفتاب، باشگاه ورزشی، سونا، اتاق بخار، جکوزی،سولاریوم، حمام ترکی، استخر نمک دریایی، بوفه‌ی استخر، خدمات ماساژ درمانی، اسکی روی آب، جت‌اسکی، قایق‌ موتوری، قایق‌رانی، بولینگ،زمین تنیس، دارت، اسب ‌سواری، موج‌سواری، بیلیارد، اسکواش، کاریوکی، زمین بازی کودکان و... اشاره کرد.

هتل ماردان پالاس آنتالیا

هتل ماردان پالاس آنتالیا

هتل ماردان پالاس آنتالیا

هتل ماردان پالاس آنتالیا

هتل ماردان پالاس آنتالیا

هتل ماردان پالاس آنتالیا

 

 

هتل ارگ شیراز

هتل ارگ شیراز

هتل سه ستاره ارگ شیراز در سال 1370 افتتاح شد و در سال 1384 بازسازی شد. موقعیت مکانی هتل بسیار خوب است و نزدیک به مکان های تاریخی نظیر ارگ کریمخانی، حافظیه، باغ ارم و آرامگاه سعدی قرار دارد. هتل ارگ شیراز دارای 37 اتاق و 55 سوئیت است که برای مسافران تور شیراز دارای امکانات مینی بار غیر رایگان، سیستم تهویه مطبوع، اینترنت، قفل درب کارتی و صندوق  امانات است. رستوران هتل واقع در طبقه اول است و انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را ارائه می دهد هم چنین کافی شاپ هتل واقع در طبقه اول انواع نوشیدنی های سرد و گرم را ارائه می دهد. از دیگر امکانات هتل برای مهمانان تور شیراز می توان به  چایخانه سنتی، پارکینگ، نمای فضای سبز، صبحانه در اتاق، لاندری، واکس کفش و... اشاره کرد.

 

هتل نیایش شیراز

هتل نیایش شیراز

هتل 4 ستاره نیایش شیراز هتلی سنتی است که در سال 1388 افتتاح شد. مکان این هتل صد سال پیش اولین چاپخانه شیراز  بوده است. ساختمان هتل دارای معماری سنتی ایرانی است و با شیشه های رنگی و آبنما و حوض مزین شده است. هتل در میان موزه ها، خانقاه ها و آتشکده های شهر شیراز واقع شده است و موقعیت بسیار خوبی دارد. هم چنین به جاذبه های گردشگری شهر شیراز مانند حافظیه، سعدیه، نارنجستان قوام و باغ ارم بسیار نزدیک است. هتل نیایش شیراز دارای 50 اتاق یک تا پنج تحته است که برای مهمانان تور شیراز دارای امکانات تلویزیون، اینترنت، تهویه مطبوع، صندوق امانات و صبحانه است.سه  رستوران سوته دلان، دلگشا و رستوران ایتالیایی کواترو برای مهمانان تور شیراز غذاهای خوش طعم از جمله غذاهای سنتیشیراز را سرو می کنند. هم چنین یک کافی شاپ در بام هتل و یک چایخانه سنتی در حیاط هتل وجود دارند. از دیگر امکانات این هتل برای مسافران تور شیراز می توان به اینترنت و پارکینگ رایگان، امکانات برای معلولین، تاکسی سرویس، خشکشویی،  فضای سبز و... اشاره کرد.

 

هتل ستارگان شیراز

هتل ستارگان شیراز

هتل 4 ستاره ستارگان شیراز در شمال شهر شیراز در سال 1391 با مدیریت آقای سجادیان افتتاح شد. موقعیت مکانی هتل  بسیار خوب است و به دور از جنجال شهر و در نزدیکی مناطق دیدنی مانند باغ ارم، سعدیه و آرامگاه شاه چراغ قرار دارد. هتل در هفت طبقه ساخته شده و دارای 48 اتاق است که شامل اتاق دو تخته دبل، اتاق دو تخته توئین، سوئیت دو تخته و سوئیت سه تخته است که برای مهمانان تور شیراز دارای امکاناتی مانند روم سرویس ، خدمات خانه داری و لاندری ، سرویس چای و قهوه  روزانه در اتاق ، تهویه مطبوع ، اینترنت پرسرعت ، صندوق امانات ، حمـام دارای وان ، تلویزیون متصل به کـانالهای داخـلی و ماهـواره ای ، یخچال ، مینی بار و سیسـتم کـارت کلـید الکتـرونیکی درب ها است. رستوران سنتی هتل ستارگان شیراز واقع در طبقه اول و با ظرفیت 100 نفر انواع غذا ها و نوشیدنی ها را سرو می کند. هم چنین کافی شاپ ستارگان واقع در طبقه اول در محیطی زیبا و دل نشین انواع نوشیدنی های سرد و گرم، کیک، بستنی و غذا های سبک را سرو می کند. از دیگر امکانات هتل ستارگان برای مسافران تور شیراز می توان به سالن کنفرانس، اینترنت رایگان، خشکشویی، تاکسی سرویس، خودپرداز و ... است.

 

 

هتل زندیه شیراز

هتل زندیه شیراز

هتل 5 ستاره زندیه شیراز در نزدیکی ارگ کریمخان در زمینی به مساحت 9000 متر مربع ساخته شده است. هتل سه طبقه و دارای 755 اتاق شامل اتاق یک تخته، دو تخته دبل، دو تخته توئین، سوئیت زندیه، سوئیت لوکس، سوئیت بیزینس و سوئیت ماه عسل است که برای مهمانان تور شیراز دارای امکانات یخچال، تلویزیون، مینی بار غیر رایگان، چای ساز، صبحانه، اینترنت،  سیستم تهویه مطبوع و صندوق امانات است. این هتل دارای سه رستوران کلاسیک و سنتی و باغ تابستانی است که انواع غذاها را برای مهمانان تور شیراز سرو می کنند. هم چنین یک کافی شاپ در نیم طبقه اول هتل قرار دارد. فاصله هتل زندیه شیراز تا مکان  های دیدنی شیراز مانند حمام وکیل، آرامگاه شاهچراغ، باغ جهان نما و بازار وکیل بسیار کم است. از دیگر امکانات هتل برای مسافران تور شیراز می توان به استخر، سونا، جکوزی، حمام  سنتی ایرانی، سالن بدنسازی، سالن همایش، سالن چند  منظوره، فضای سبز، اینترنت رایگان، پارکینگ رایگان، آرایشگاه و مرکز خرید است.