تورانتالیا

اژانس گردشگری

تورانتالیا

اژانس گردشگری

هتل امیرا استانبول

هتل امیرا استانبول

هتل 5 ستاره امیرا استانبول در یکی از مناطق خوب استانبول آماده پذیرایی از مهمانان تور استانبول می باشد. این هتل 5 ستاره دارای 35 اتاق می باشد که 20 عدد از این اتاق ها لوکس و 15 عدد آن سوئیت می باشد. مسافران تور استانبول می توانند در سفر به استانبول با تور استانبول در این هتل اقامت داشته باشند.

امکانات هتل امیرا استانبول:

استخر, سونا, جکوزی, آبگرم, اتاق ماساژ, اسپا, مجموعه ورزشی, رستوران, کافی شاپ, سالن جلسات, سالن همایش, سالن کنفرانس, شاتل, ترانسفر, لاندری, خشکشویی, اتوشویی, گشت شهری تور استانبول, خدمات 24 ساعته, روم سرویس, پذیرش 24 ساعته, خدمات گردشگری تور استانبول, اینترنت, پارکینگ, کپی, فکس, آسانسور و ... .

هتل امیرا استانبول

اتاق هتل امیرا استانبول

هتل بارسلو ارسین تاپکاپی استانبول

هتل بارسلو ارسین تاپکاپی استانبول

هتل 5 ستاره بارسلو ارسین تاپکاپی استانبول با 250 اتاق و سوئیت لوکس در منطقه تاریخی تاپکاپی پذیرای مهمانان تور استانبول می باشد. ایستگاه تراموا در مجاورت هتل قرار دارد که رفت و آمد مسافران تور استانبول را به مناطق مختلف شهر استانبول راحت کرده است. فاصله هتل تا مناطق تاریخی مانند ایاصوفیه, کاخ تاپکاپی و بازار بزرگ 5 کیلومتر است. با انتخاب تور استانبول برای سفر به این شهر تاریخی امکان اقامت در این هتل لوکس برای شما گردشگران عزیز تور استانبول و همراهانتان فراهم خواهد شد تا از سفر خود لذت کافر را ببرید.

هتل بارسلو ارسین تاپکاپی استانبول

اتاق هتل بارسلو ارسین تاپکاپی استانبول

رستوران هتل بارسلو ارسین تاپکاپی استانبول

هتل سایلنس و کانونشن سنتر استانبول

هتل سایلنس و کانونشن سنتر استانبول

هتل 5 ستاره سایلنس و کانونشن سنتر استانبول در سمت آسیایی با 616 اتاق مدرن و با چشم انداز رو به دریا آماده پذیرایی از مهمانان تور استانبول می باشد. هتل در کنار مرکز خرید برندیم اتاسهیر واقع شده است تا مسافران تور استانبول به راحتی به خرید بپردازند و از وقت گذراندن در این مرکز خرید معروف لذت ببرند. هتل در 23 کیلومتری فرودگاه صبیحا قرار دارد. با انتخاب تور استانبول برای سفر امکان اقامت در این هتل لوکس 5 ستاره فراهم خواهد شد.

امکانات هتل سایلنس و کانونشن سنتر استانبول:

استخر، سونا، جکوزی، شاتل، ترانسفر فرودگاهی، روم سرویس 24، اتاق های ویژه معلولین، سالن غذا خوری، کافی شاپ، سیستم تهویه ایر کاندیشن، اتاقهای خالی از حساسیت، تعمیر و واکس کفش، آمادگی پذیرش ۲۴ ساعته، اتاق ویژه افراد مهم، ریلکسیشن با ماساژ، خدمات کپی و ارسال فکس، سرویس نگهداری کودکان، اتاق های عاری از آلودگی سیگار، آبگرم و مرکز ماساژ، خشکشویی، باشگاه ورزشی، تراس، مجهز به آسانسور، لاندری، امکان برگزاری همایش، محیط باز حیاط فضای سبز، صندوق برای نگهداری اشیا گرانقیمت، اتو کشیدن البسه، تورهای داخلی، نظافت اتاق، اجاره ماشین, خدمات گردشگری تور استانبول.

هتل سایلنس و کانونشن سنتر استانبول

اتاق هتل سایلنس و کانونشن سنتر استانبول

تنگه بسفر استانبول

تنگه بسفر استانبول

تنگه بسفر با عرض تقریبی 700 تا 3550 متر و طول 30 کیلومتر باریکه آبی در کشور ترکیه است که دریای سیاه و دریای مرمره را به هم متصل می کند. تنگه بسفر دو قاره آسیا و اروپا را از هم جدا می کند و شهر استانبول در دو طرف این تنگه قرار دارد. از مکان های تاریخی و دیدنی تور استانبول که در نزدیکی تنگه بسفر قرار دارد می توان به بشیکتاش, روم ایلی حصاری, پاشا باغچه سی, آناطولی, حصاری و اسکودار اشاره کرد. تنگه بسفر از لحاظ ارتفاع از دریای سیاه پایین تر از دریای مرمره بالا تر است به همین دلیل جریان آب از دریای سیاه به دریای مرمره است. طبق مطالعات انجام شده سالانه حدود 660 میلیارد متر مکعب آب از دریای سیاه از طریق تنگه بسفر به دریای مرمره میریزد. با انتخاب تور استانبول برای سفر امکان وقت گذراندن در این تنگه بسیار معروف با کشتی های تفریحی برای تمامی مهمانان تور استانبول فراهم خواهد شد تا از سفر خود به استانبول لذت کافی را ببرند.

تنگه بسفر استانبول

تنگه بسفر استانبول

پارک مینیاتورک استانبول

پارک مینیاتورک استانبول

پارک مینیاتورک استانبول با مساحت 60 هزار متر مربع, 15 هزار متر مربع فضای ماکت, 40 هزار متر مربع فضای سبز آزاد, 3 هزار و 500 متر مربع فضای سر پوشیده و 2 هزار متر مربع فضای استخر و راه آبی و با گنجایش 500 اتومبیل در استانبول پذیرایی تعداد زیادی از مسافران تور استانبول می باشد. این پارک شامل 105 اثر تاریخی می باشد که 45 اثر آن متعلق به استانبول و 45 اثر آن متعلق به آناتولی و 15 اثر آن از آثار تاریخی ترکیه می باشد که امروزه خارج از مرزهای ترکیه هستند. پارک مینیاتورک در 22 ماه در سال 2003 به پایان رسید و تبه اول را در بین پارک های مینیاتوری کسب کرده است. در سفرتان با تور استانبول حتما به این پارک بسیار زیبا سر بزنید.

پارک مینیاتورک استانبول

پارک مینیاتورک استانبول